İçimden


içimde; eski zamanların sarhoşluğu…
gözlerimde, hasretin yakıcı kokusu
yol alıyorken yüreğimdeki sokaklarda,
sana çıkıyor desem de her yol…
inanma!
karışıyor aklım kavşaklara yaklaştıkça.

içimde; eski zamanların aşkları…
yanağımda dudak ıslaklığın,
durup durup seviyorum
yüreğimde oynaşan serçeleri gördükçe,
bir an göğsümde uyuduğunu unutuveriyorum.

içimde; eski zamanlardan kalma sevişme kokuları…
aşklar… sarhoşluklar…
sürüne sürüne bu güne kadar gelse de
inan! hiç tat alamıyorum,
saçlarından süzülen baharları koklayıp
dudaklarına titrek bir mum alevi gibi yaklaştıkça,
içimdeki tüm sokakları resminle süslüyorum.
seni, kelimelerin anlatmaya çalıştığından
çok, daha çok seviyorum…

Popüler Yayınlar

Yasal Uyarı

Yayınlanan yazılar ve şiirler özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan yazı ve şiirler aktif link verilerek kullanılabilir.