BAYRAM İZLENİMLERİ -Nerde o Eski Bayramlar-

Sustum izledim…
Bayram boyunca bende aramızda gezinen on kişiden on birincinin dediği klasik söyleme takıldım “ nerde o eski bayramlar”…
Yurt genelinde sağanak şeklinde şehit haberleri…
Pkk ile sıcak hem de çok sıcak kucaklaşmalar…
Sonra bir hava durumu spikerinin soğuk havaların suçunu balkanlara atması gibi yapılan buz gibi bir açıklama “bikaç Mehmet için…” gerisini yazmaya kalem gitmedi…  Yani terörü ve şehitleri rutine bağlamışlar… Olağanüstü bir durum olarak görülmüyor artık. Sadece bazı gazetelerde sürmanşet o kadar…
Gerçekten durdum izledim. Şahane bir bayram programı gibiydi tek eksiğimiz şairini tutturamadığımız şiirlerdi…
Sonra üst üste hem de ne tesadüf biz uyurken hep benzine mazota gelen zamlar da bayram şekeri kıvamındaydı. Çok yediğimiz oldu, içimizi tam baydığı sırada bir bardak soğuk suya fitti…
Gerçekten nerde o eski bayramlar...
Eskiden herkes tatile çıkarken o iş başı yapardı… Trafik terörü; yalnız o da bu bayram şehit haberlerini duyunca tatile ayrıldı. Nerdeyse yok gibi kendisini unutturmuş gibi bişeydi.
Ne zaman gelecek bize nerde o bayramlar cümlesini unutturup ne güzel bayramlar yaşanıyor, cümlesini kurdurtacak zamanlar… Nerde, ne zaman iktidarıyla muhalefetiyle kılıf bulunmadan, bir şeylere bağlanmadan bu terörün önünde keskin bıçak olunacak…
Nerde ve hangi bayramlar, biz gerçekten bayramları baklava tadında yaşayacağız…

Popüler Yayınlar

Yasal Uyarı

Yayınlanan yazılar ve şiirler özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan yazı ve şiirler aktif link verilerek kullanılabilir.